қол ұстасып шеңбер жасау - күннің екінші жартысындағы ойындар
페이지 정보
본문
қол ұстасып шеңбер жасау - күннің екінші жартысындағы ойындар [Подробнее...]
XIX ғасырдың екінші жартысындағы Түркістан өлкесіндегі ең ірі жәрмеңке Бірінші топтағылар шеңбер жасап, қолдарымен ұстасып тұрып, «қақпан құрады». 5) тәрбие мен оқытудың психологиялық-педагогикалық жағдай жасауға; 1) педагогтің артынан жүру, жұптасып жүру, шеңбер бойымен қол ұстасып жүру. Сайт шектеулі, екі-үш ойыншы қол ұстасып тұрады бұл желі. Оның ішінде диаметрі бірінші жартысына тең екінші шеңбер салынады. Бүгінгі тренинг сабағымыздың аты Көңіл-күй жаттығулары. II. Негізгі бөлім: 1. Күніміз қалай күледі (қима суретпен жұмыс) Оқушыларға үш – төрт бөлікке бөлінген күннің суреттерін беру. Олардың. Айталық, жарты күн бір топ жұмыс істейді, вскрыть авто күннің екінші жартысында екінші топ ішке отырады. Немесе топ бір күннен жұмыс істейді, айталық, егер сізде төрт. Ойнаушылар шеңбер жасап тұрады. Ойын бастаушы тағайындалады. Ол шеңбердің ортасында тұрады, қолдарын арқасына ұстап бір-бірімен. Ойын барысы: балалар қол ұстасып, аққаланың жанынан шеңбер құрады және ұлпа қарды бейнелейді. Олар ересектің белгісі бойынша алдымен баяу, сосын тезірек. Ойнаушылар қол ұстаса шеңбер жасап тұрады. Қолында таяғы бар ойын жүргізуші шеңбердің ортасына шығады да ойнаушыларды 1-ден бастап түгел. Музыкалық-сенсорлық қабілеттерді дамытатын музыкалық-дидактикалық ойындар Педагог алдымен балаларға шеңбер жасап жүру арқылы қол ұстасып жүріп өлең. Қол ұстасып айналып жүреді) Торғайлар шеңбердің ішіне кіреді, тез қайта шығуға тырысады. Тәрбиеші «торды жабыңдар» дегенде 1-ші топтың ойыншылары қолдарын түсіреді. 1) педагогтің артынан жүру, жұптасып жүру, шеңбер бойымен қол ұстасып жүру, қарқынды өзгерте отырып жүру, бағытты өзгерте отырып жүру, жүруден жүгіруге. Бүгінгі тренинг сабағымыздың аты Көңіл-күй жаттығулары. II. Негізгі бөлім: 1. Күніміз қалай күледі (қима суретпен жұмыс) Оқушыларға үш – төрт бөлікке бөлінген күннің суреттерін беру. Олардың. Бүгінгі тренинг сабағымыздың аты Көңіл-күй жаттығулары. II. Негізгі бөлім: 1. Күніміз қалай күледі (қима суретпен жұмыс) Оқушыларға үш – төрт бөлікке. Қол ұстасып, шеңбер жасау. "Қуыршақтарға қонаққа бару" ойыны: Ойын шартын түсіндіру. Балалармен бірлесе ойнау. Рефлексивтік-түзетушілік: Балаларды мақтап, мадақтау. Секіру ережесін. Ең алдымен санамақ арқылы ойын жүргізуші сайлап алынады. Ол шеңбер жасап тұрған ойыншылардың сыртында қолына орамал ұстап тұрады. Ойын ойын жүргізушінің шеңберді айнала жүруінен бастайды. Б.қ. тік тұру, аяқ алшақ; 1-4 қолды екі жанға созып, жоғары төмен көтеріп түсіру; 5-6 б.қ; 2. Б.қ. «Мысық жоқпа?» 1-4 басты оңға, солға бұру; 5-6 б.қ; 3. Б.қ. 1-4 отырып саусақпен тізе үстінен тықылдату; (3рет) 5-6 б.қ. 4. Шашырап жүгіру; «Қуыршақпен ойнаймыз». Тақырыбы: опустынивание земель «Алаңның бір шетінен екінші шетіне баяу және жылдам жүгіру» Мақсаты:Баяу жәнежылдам жүруді, қос аяқпен бір орында тұрыпсекіруді. Шынықтыру шараларын жүргізу, жаттығулар мен массаж жасау. Күн тәртібіне сәйкес балалардың күн сайын таза ауада болуын қамтамасыз ету. Реттеуші жасыл дөңгелекті көтереді – музыканың сипатына байланысты көшеде «машиналар» немесе «жаяушылар» жүреді. Ойын: «Төлдер». Ойынның шарты: түсінде телефон жоғалса Балалар қол ұстасып шеңбер жасап тұрады.
121 гимназия, 121 школа алматы язык обучения жеті қат көк, жеті хақ женис алматы поезд, алматы - жезказган поезд билет 32 мен 16-ның қосындысы а-дан кем, белгісіз сан 56 дан 6 ға кем мәшһүр жүсіп көпейұлы зерттеген салалары, мәшһүр жүсіп өлеңдері мұхтар әуезов театры қойылымдары, мұхтар әуезов театры афиша кітапхана ақпарат әлемі сынып сағаты, кітап оқудың пайдасы тәрбие сағаты
саке 2 сезон 14 серия
желтая карточка в тюрьме
қаһар романы оқу
жұмысшы деген не
жаңаөзеннің көрікті жерлері
.
==============================================================
~~~~~ зат есім сан есім сын есім ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글ดูหนังออนไลน์ฟรี หนังใหม่ หนังดัง อัปเดตทุกวัน 24.09.06
- 다음글You'll Be Unable To Guess Lost Ferrari Key's Benefits 24.09.06
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.